Notificació sobre tall elèctric al barri del Centre

El dijous 25 de juny, s’espera un tall en el subministrament elèctric a la Plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet, afectant diversos carrers i incloent l’edifici de l’Ajuntament. Aquesta incidència, anunciada per la companyia Endesa, es durà a terme a partir de les 07:30 hores i s’allargarà durant tota la matinada.

Malgrat els inconvenients, l’Ajuntament seguirà operant, amb el personal treballant des de casa o d’altres oficines municipals. Totes les cites prèvies programades a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) han estat reprogramades, ja que no es podrà atendre al públic amb la normalitat habitual durant aquest tall.

Agraïm a la ciutadania la seva comprensió davant aquesta situació i demanem disculpes per les molèsties que aquesta interrupció elèctrica pugui causar.


- Et Recomanem -