Actualització del segell Infoparticipa

Amb una puntuació destacada de 98 sobre 100, l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet ha obtingut per dotzè any consecutiu el segell Infoparticipa, un important reconeixement a la transparència i qualitat informativa del web municipal www.gramenet.cat. Aquesta renovació anual del segell és essencial per garantir la qualitat i transparència de la informació pública que s’ofereix a la ciutadania.

L’alcaldessa, Mireia González, juntament amb el regidor de Serveis Interns i Transparència, Aitor Muñoz, va rebre oficialment aquest distintiu el passat 14 d’abril a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

El Segell Infoparticipa, que enguany celebra la seva 14a edició, és concedit pel Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la UAB, que avalua els webs de tots els ajuntaments catalans mitjançant 54 indicadors, amb l’objectiu de fomentar la seva millora contínua. Tota la informació relacionada es pot trobar al web infoparticipa.info.


- Et Recomanem -