Diada de la Primavera: La Festa de la Convivència i la Diversitat

El proper diumenge 17 de maig se celebrarà la 10a edició de la Diada de la Primavera a la plaça del Rellotge, una festa dissenyada per promoure la convivència i la diversitat, que tindrà lloc de 10 a 13.30 hores. Més de 12 propostes gratuïtes estaran disponibles, amb la participació de més de 20 entitats i recursos de la ciutat.

Durant el matí, els assistents podran gaudir d’esmorzars saludables i participar en diverses activitats com jocs de paraules, reptes de memòria, danses tradicionals, castells i karts. També s’ofereixen tallers de salut, benestar i creativitat, on es podran confeccionar fermalls amb teles africanes i dissenyar mocadors i flors.

A més, com ja és habitual, es realitzarà la plantada al «Jardí del barri», una iniciativa que cuida del jardí comunitari al parc dels Pins, amb la col·laboració dels alumnes de les escoles Miguel de Unamuno, Tanit i Gaudí, així com els recursos juvenils del barri del Raval. Aquesta acció d’educació ambiental se celebrarà el dissabte 30 de maig.

L’organització de la diada és obra del programa de dinamització comunitària de l’Ajuntament, que opera a través de la Xarxa de Valors i el projecte «Viu el Fondo», amb el suport de la Diputació de Barcelona. Totes les activitats estan disponibles per a consulta a www.gramenet.cat/diadaprimavera.


- Et Recomanem -